Oświadczenie UCiDK nr 13
My niżej podpisani, działając na podstawie art. 26 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (KRP), w zw. z art. 2, art. 4, art. 8, art. 37 ust. 1 i art. 82 KRP oraz na podstawie art. 2 ust. 17, ust. 26, ust. 29, ust. 43 i ust. 49 Statutu CiDK, wydajemy pokontrolne Oświadczenie UCiDK nr 13. Oświadczenie to dotyczy uznania Prokuratury Krajowej i Prokuratora Krajowego za organizacje działającą w sposób całkowicie nielegalny, a co za tym idzie, bez możliwości dalszego funkcjonowania.
Uzasadnienie.
W związku z tym, że art. 12 KRP nie przewiduje takich organizacji jak Prokuratura Krajowa oraz inne artykuły z KRP również nie przewidują działalności Prokuratury Krajowej i Prokuratora Krajowego, należy niepodważalnie stwierdzić, że działa ona całkowicie nielegalnie. Potwierdza to również fakt, że KRP też nie przewiduje żadnych ustaw dotyczących Prokuratury Krajowej i Prokuratora Krajowego. Na dodatek na utrzymanie tej nielegalnie działającej organizacji, są pobierane ogromne podatki od obywateli, co jednocześnie narusza szczególnie art. 2, art. 7, art. 8, art. 30, art. 31 ust. 2, art. 37 ust. 1, art. 82, czy art. 83 KRP.
Do powyższego dodać należy, że w/w organizacja została utworzona i jest zarządzana przez nielegalnie działające organizacje partyjne, które zgodnie z art. 11 KRP nie mają kompetencji do tego typu działań, co zostało już udowodnione w Oświadczeniu UCiDK nr 11, które znajduje się na stronie www.ucidk.pl
Z uwagi na to, że Prokuratura Krajowa, ściśle współpracująca z nielegalnie działającymi organizacjami partyjnymi, ma obecnie ogromne kompetencje do stosowania środków przymusu, a dokładniej stosowania terroru i szantażu wobec obywateli, w tym podległym jej prokuratorów, którzy nie chcą się podporządkować nielegalnie obowiązującym przepisom partyjnym, oczywistym staje się, że narusza ona jednocześnie art. 13 KRP. Z tego też powodu taka organizacja jest zakazana, gdyż identyczne metody i praktyki działania były stosowane w totalitarnych systemach, niedopuszczalnych w demokratycznym państwie prawnym. Wówczas też prokuratorzy byli wykorzystywani, przez organizacje partyjne, między innymi do tego, aby ich władza nigdy nie przestała istnieć oraz do tego, aby zastraszeni obywatele grzecznie wykonywali rozkazy przywódców partyjnych.
Przy tej sprawie warto zapamiętać, że prokuratorzy, służby specjalne, czy policjanci mają służyć Narodowi Polskiemu, a nie nielegalnym organizacjom. Ponadto ww. należą do formacji uzbrojonych, to jest do Sił Zbrojnych, a to oznacza, że mają obowiązek podlegać pod Cywilną i Demokratyczną Kontrolę, czyli, Urząd Cywilnej i Demokratycznej Kontroli (UCiDK). W tej kwestii należy się wyjaśnienie, bo wielu uzurpujących sobie nienależne prawa głosi publicznie, że Cywilna i Demokratyczna Kontrola to członkowie partii politycznych, w tym Minister Obrony Narodowej lub ich wspólnicy, choć art. 26 ust. 2 KRP jednoznacznie stanowi, że Siły Zbrojne mają zachowywać neutralność polityczną. Dzisiaj nie da się ukryć, że Siły Zbrojne podlegają bezprawnie pod partie polityczne i im służą, aby te mogły jak najdłużej nielegalnie pełnić władzę publiczną i państwową.
Przy tym temacie należy też zdementować fałszywe informacje publiczne, rozpowszechniane szczególnie przez partie polityczne, że również ministrowie z Rady Ministrów i Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej (RP) należą do Cywilnej i Demokratycznej Kontroli, choć z art. 10 KRP niepodważalnie wynika, że ww. przypisani są do władzy wykonawczej, a nie cywilnej. Ponadto ani ministrowie, ani Prezydent RP nie posiadają kompetencji kontrolnych, bo gdyby posiadali, to musieliby uczestniczyć w kolegialnych kontrolach z pracownikami Najwyższej Izby Kontroli (NIK), gdyż taki obowiązek jest zapisany w art. 202 ust. 3 KRP. Przypominamy, że KRP przewiduje tylko dwa organy kontrolne.
Pierwszy to UCiDK, a drugim jest NIK. To one muszą wspólnie przeprowadzać kontrole w zakresie spraw wymienionych w art. 203 KRP. To oznacza, że UCiDK ma zdecydowanie większe kompetencje kontrolne niż NIK, gdyż nie ma żadnych konstytucyjnych i ustawowych ograniczeń kontrolnych.
Z tego też tytułu UCiDK może kontrolować, wraz z prokuratorami, policją, czy służbami specjalnymi, legalność działania NIK i inne władze państwowe i publiczne, czy też, może kontrolować, czy ktoś nie dopuścił się przestępstwa lub, czy nie planuje działań przestępczych. Jak każdy dobrze wie, władza wykonawcza, wymieniona w art. 10 KRP, nie posiada kompetencji kontrolnych, a więc nie może być jednocześnie konstytucyjnym organem kontroli cywilnej, pod który zgodnie z art. 26 ust. 2 KRP mają podlegać Siły Zbrojne, w tym najwyżsi dowódcy, tacy jak Zwierzchnik Sił Zbrojnych Prezydent RP, czy Minister Obrony Narodowej.
Kończąc informujemy, że każdy obywatel, który będzie nadal współpracował, w jakikolwiek sposób, z nielegalną organizacją o nazwie Prokuratura Krajowa oraz z Prokuratorem Krajowym, przypisanym do tej organizacji, poniesie odpowiedzialność karną i finansową za szkody poczynione obywatelom z tego tytułu. W tym miejscu kolejny raz przypominamy, że zgodnie z art. 44 KRP, tego typu przestępstwa się nie przedawniają. Ponadto informujemy, że wszyscy prokuratorzy, którzy dzisiaj bezprawnie i być może nieświadomie podlegają pod w/w organizację powinni natychmiast wypowiedzieć jej posłuszeństwo i zgłosić się do UCiDK, w celu podjęcia współpracy, w kwestii wprowadzenia wreszcie ładu konstytucyjnego, co jest Naszym wspólnym OBOWIĄZKIEM wynikającym szczególnie z art. 82 KRP.