Samorządowe Kolegia Odwoławcze to organizacje działające w sposób całkowicie nielegalny i na szkodę Narodu Polskiego ...
Oświadczenie UCiDK nr 17
My niżej podpisani, działając, w imieniu Urzędu Cywilnej i Demokratycznej Kontroli (UCiDK), ukonstytuowanego w dniu 02.05.2023 r., oraz na podstawie art. 26 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (KRP), w zw. z art. 2, art. 4, art. 8, art. 37 ust. 1 i art. 82 KRP, jak też, na podstawie art. 2 ust. 17, ust. 26, ust. 29, ust. 43 i ust. 49 Statutu CiDK, wydajemy pokontrolne Oświadczenie UCiDK nr 17, w sprawie uznania Samorządowych Kolegiów Odwoławczych za organizacje działające w sposób całkowicie nielegalny, a co za tym idzie, bez możliwości dalszego ich funkcjonowania.
Uzasadnienie.
Podobnie, jak wiele już unieważnionych urzędów, utworzonych przez nielegalnie działające organizacje partyjne i sędziowskie, które zgodnie z art. 11 i art. 13 KRP nie mają prawa istnieć i działać, jako władza państwowa, czy publiczna, unieważniamy też działalność Samorządowych Kolegiów Odwoławczych (SKO). Informujemy, że SKO nie są przewidziane w Konstytucji, a więc nie ma żadnych wątpliwości, że funkcjonują całkowicie nielegalnie i na koszt obywateli. Przypominamy, że art. 8 KRP jednoznacznie stanowi, że Konstytucja jest najwyższym prawem i należy stosować ją bezpośrednio, chyba że jakaś kwestia ma być dodatkowo uregulowana w ustawie. Oczywiście nie wszystkie artykuły z Konstytucji przewidują ustawę, a to oznacza, że muszą być one stosowane bezpośrednio. Z tego też powodu nie ma prawa być do nich żadnych ustaw, rozporządzeń, prywatnych komentarzy, czy wykładni, bo Naród Polski nie wyraził na to zgody w KRP, podobnie, jak nie wyraził zgody na ustawy domniemane, komunistyczne, czy partyjne. Natomiast w oparciu o te artykuły z Konstytucji, które przewidują ustawę, wraz z jej tytułem i tym, co ma się w niej znajdować, nie mogą być wydawane inne ustawy, czy tworzone urzędy, które nie są przewidziane w tych ustawach. Z tego też powodu wszystkie ustawy, nieprzewidziane w Konstytucji są z urzędu nieważne, a tym bardziej że zostały wydane przez partie polityczne, które zgodnie z art. 11 KRP nie mają prawa pełnić władzy ustawodawczej, czy wykonawczej, jak też, nie mają prawa tworzyć swoich urzędów. Ciekawe, dlaczego władza publiczna uznaje te nielegalne urzędy partyjne, w tym SKO, czy Państwową Komisję Wyborczą oraz przepisy wydawane przez te nielegalnie działające organizacje partyjne?! Na dodatek dokonuje samooceny, nieprzewidzianej w żadnym przepisie prawa i twierdzi, że działa zgodnie z prawem i w granicach prawa, powołując się na art. 7 KRP, choć Konstytucji nie stosują bezpośrednio, mając taki obowiązek zapisany w art. 8 KRP, tylko działają bezpośrednio, ale na podstawie nielegalnych przepisów komunistycznych i partyjnych! Warto też wiedzieć, że partie polityczne i ich przedstawiciele, nie mają żadnego prawa decydować, czy jakiś urząd przewidziany w KRP ma istnieć, czy nie, jak też, nie mają żadnego prawa decydować, czy mają być organizowane jakieś wybory oraz kto ma w nich „grać pierwsze skrzypce” i wygrywać na nich! Od tego też nie jest władza publiczna, bo urzędy przewidziane w KRP mają być tworzone pod kontrolą UCiDK, gdyż żaden inny organ konstytucyjny nie jest do tego umocowany!
SKO do tej pory działał na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa, które to ustawy nie są przewidziane w Konstytucji, więc nie miały prawa pojawić się w powszechnym obiegu prawnym, po uchwaleniu Konstytucji w 1997 r. Dzięki wspaniałej pracy Założycieli UCiDK te wszystkie nielegalnie obowiązujące ustawy są już nieważne, czego dowodem jest Oświadczenie UCiDK nr 8, które znajduje się na stronie www.ucidk.pl Tak więc, skoro SKO są zapisane w nieważnych już ustawach, których na dodatek nie przewiduje Konstytucja, to nikt nie może mieć wątpliwości, że ta organizacja działa nielegalnie i wyłudza pieniądze publiczne na swoje utrzymanie.
Do powyższego dodać też należy, że art. 17 KRP przewiduje możliwość działania samorządów, ale mogą to być tylko samorządy zawodowe, które nie mogą być zaliczane do władzy publicznej. Z tego też powodu takie samorządy nie mogą być opłacane z pieniędzy publicznych i wykonywać obowiązków przewidzianych tylko dla władzy publicznej pochodzącej z wyborów powszechnych (art. 61 ust. 2 KRP). Pracownicy SKO, podobnie jak sędziowie, nie pochodzą z wyborów powszechnych, więc nie są przedstawicielami Narodu Polskiego zaliczanymi do władzy publicznej i funkcjonariuszy publicznych.
Co ciekawsze SKO mają obecnie większą władzę niż władza publiczna, bo podlega bezprawnie pod Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji i kontrolują władzę publiczną! Konstytucja tego też nie przewiduje, bo sprawy kontrolne, którymi obecnie nielegalnie zajmują się pracownicy SKO, w Konstytucji są przypisane do UCiDK i sądów administracyjnych. Prezes Rady Ministrów i wojewodowie, gdyby działali legalnie, to zgodnie z art. 171 ust. 2 KRP mają prawo tylko do nadzoru, a nie kontroli, nad działalnością jednostek samorządu terytorialnego.
Mając powyższe na uwadze, nie da się ukryć, że SKO działają całkowicie nielegalnie i na ogromną szkodę Narodu Polskiego, a co za tym idzie, muszą natychmiast przestać działać i oszukiwać obywateli, że działają zgodnie z prawem i w granicach prawa. Do wykonania tego zadania wyznaczamy Policję, która ma obowiązek służyć Narodowi Polskiemu, a z tego tytułu nie może dopuścić, aby Polacy byli nadal okradani na rzecz utrzymania kolejnej nielegalnej organizacji, jaką jest tym razem SKO.
Podsumowując, informujemy, że jeśli po 25.03.2024 r. pracownicy SKO nadal będą podszywać się pod funkcjonariuszy publicznych i okradać obywateli, to będą musieli wypłacić, za każdy dzień po tym terminie, odszkodowanie w wysokości 5.000 zł, na rzecz Skarbu Państwa. Dobrowolna rezygnacja z dotychczasowego udziału w zorganizowanej grupie przestępczej, będzie dawała im, możliwość uniknięcia kary i udziału w wyborach do władzy publicznej i państwowej, które będą odbywać się za pomocą pełnomocnictw, w celu realizacji art. 4 KRP, który umożliwia sprawowanie władzy bezpośrednio przez Naród Polski, czyli, bez przedstawicieli partyjnych wybieranych potajemnie.
Ponadto, w związku z tym, że SKO działały nielegalnie od 1997 r., unieważniamy wszystkie dokumenty, jakie zostały przez nie wydane od 1997 r. Korzystanie z nich nadal, będzie zaliczone do działań przestępczych polegających na posługiwaniu się fałszywymi dokumentami o znaczeniu prawnym.