Wnioski w sprawie pilnego zwołania nadzwyczajnego posiedzenia organów stanowiących.
My niżej podpisani, działając na podstawie art. 26 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (KRP), w zw. z art. 2, art. 4, art. 8, art. 37 ust. 1 i art. 82 KRP, wnioskujemy na podstawie art. 63 KRP w zw. z art. 2, art. 7, art. 8, art. 37 ust. 1, art. 82, art. 163, art. 166 ust. 1 i art. 169 ust. 1 i ust. 4 KRP, o:
1) Pilne zwołanie nadzwyczajnego i jawnego posiedzenia (w zw. z art. 61 ust. 2 KRP władza publiczna może zwoływać tylko posiedzenia, a nie sesje) władzy publicznej, odpowiedzialnej za uchwalanie aktów prawa miejscowego oraz odpowiedzialnej za określanie ustroju wewnętrznego jednostek samorządu terytorialnego, w celu przeprowadzenia dyskusji, nad koniecznością
zmiany systemu zarządzania Rzeczpospolitą Polską.
Chodzi o to, aby obywatele nie byli dłużej zmuszani do przestrzegania niekonstytucyjnych przepisów partyjnych oraz aby więcej nie podlegać pod nielegalnie działające sądy, trybunały i urzędy, czy też organizacje partyjne i sędziowskie.
2) Przeprowadzenie głosowania nad przyjęciem uchwały dotyczącej wniosku pierwszego, w kwestii ustalenia stanowiska Radnych co do zmiany systemu zarządzania Rzeczpospolitą Polską na system prawdziwej demokracji, czyli sprawowania władzy bezpośrednio przez Naród Polski – bez przedstawicieli, zgodnie z art. 4 KRP, aby wprowadzić wreszcie konstytucyjny porządek prawny.
3) Sporządzenie szczegółowego protokołu tego posiedzenia, który będzie oparty na nagraniu zarejestrowanym za pomocą urządzeń audio-wideo, rejestrujących cały przebieg omawianego wydarzenia. Protokół powinien zawierać kompletną informację o liczbie obecnych Radnych oraz sposobie oddania przez nich głosów. Jest to niezbędne, aby UCiDK dysponował pełnymi i dokładnymi danymi na temat przebiegu i wyników posiedzenia. Oczywiście ten protokół należy przesłać, w terminie 7 dni, na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz należy upublicznić go niezwłocznie w miejscach dotychczas używanych do przekazywania informacji publicznej.
4) Uchwalenie aktu prawa miejscowego, zgodnie z art. 87 ust 2 KRP, w zw. z art. 2, art. 7, art. 8, art. 82, art. 84, art. 166 ust. 1, art. 168, art. 169 ust. 4 i art. 217 KRP, w sprawie pobierania podatków. Przy tym należy uwzględnić, iż obecnie obowiązujące ustawy podatkowe są już nieaktualne, a tworzenie nowych ustaw przez nielegalnie działające organizacje partyjne jest niedopuszczalne. W związku z tym proponujemy opracowanie nowego, uproszczonego systemu podatkowego, który zobowiązywałby obywateli do płacenia podatków wyłącznie do jednostek samorządu terytorialnego, co umożliwiłoby pominięcie w tym procesie nielegalnie działających urzędów skarbowych, nieprzewidzianych przez KRP. Warto jednak pamiętać, aby w nowym akcie prawa miejscowego unikać powoływania się na nielegalnie obowiązujące przepisy prawne.
5) Przyjęcie uchwały dotyczącej współpracy z UCiDK w zakresie organizacji wyborów na Pełnomocników Rodu Polskiego. Z tych wyborów wyłonieni zostaną kandydaci do dalszych etapów wyborów, w tym na 30 000 obywateli odpowiedzialnych za sprawowanie wymiaru sprawiedliwości, Pełnomocników Rady Gminy, Pełnomocników Rady Krajowej, Pełnomocników Urzędu Skarbu Państwa oraz innych pełnomocników do pełnienia władzy publicznej i państwowej. Celem tej inicjatywy jest oddolne stworzenie struktur władzy, które umożliwią demokratyczne i praworządne zarządzanie Rzeczpospolitą Polską.
Uzasadnienie.
W okresie od października 2023 r. do stycznia 2024 r. UCiDK wysłał do wszystkich jednostek samorządu terytorialnego dwanaście Oświadczeń UCiDK, z których niepodważalnie wynika, że żaden przepis prawny, dotychczas stosowany przez organy władzy publicznej i państwowej, nie jest zgodny z KRP. Ponadto, zgodnie z treścią tych dokumentów UCiDK, żaden organ konstytucyjny, urząd, sąd czy trybunał, w których działają członkowie organizacji partyjnych, sędziowskich lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy, nie ma prawa do istnienia.
Wobec powyższego nie ma już możliwości przywrócenia ładu konstytucyjnego za pomocą obecnie funkcjonujących władz państwowych. Zgodnie z art. 82 oraz art. 169 ust. 4 KRP, obowiązek ten spoczywa teraz na organach stanowiących (Radnych). Jest to nieodzowne działanie w celu zapewnienia zgodności praktyk administracyjnych i prawnych z fundamentalnymi zasadami konstytucyjnymi. Również z uwagi na fakt, że nie istnieje już możliwość przeprowadzenia wyborów na przedstawicieli Narodu Polskiego ( dotychczasowe ustawy wyborcze są nielegalne, podobnie jak działalność Państwowej Komisji Wyborczej, a także Sądu Najwyższego, który jest odpowiedzialny za zatwierdzenie ważności wyborów), zachodzi się konieczność dokonania zmiany systemu zarządzania Rzeczpospolitą Polską. Dlatego proponujemy przejście na system prawdziwej demokracji, w którym to Naród Polski będzie bezpośrednio sprawował władzę. Oczywiście, zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszyscy obywatele będą chcieli uczestniczyć w pełnieniu władzy publicznej lub państwowej, więc również konieczne jest stworzenie mechanizmów umożliwiających skuteczne i demokratyczne zarządzanie.
W związku z powyższym koniecznością jest organizowanie wyborów na zasadzie pełnomocnictw. Osoba, która chce zostać Pełnomocnikiem Rodu Polskiego (PRP), będzie musiała otrzymać cztery pełnomocnictwa od członków swojej rodziny lub znajomych. Spośród osób pełniących funkcję PRP będą wybierani Pełnomocnicy Rady Gminy (PRG). W każdej gminie funkcje dotychczasowego organu wykonawczego będą pełnić trzej PRG, którzy uzyskają najwięcej pełnomocnictw. Ci sami PRG będą również automatycznie Pełnomocnikami Rady Wojewódzkiej (PRW). Następnie, spośród PRW będą organizowane wybory na Pełnomocników Rady Krajowej (PRK). Do Rady Krajowej wejdą po trzech PRW, którzy zdobędą najwięcej pełnomocnictw z każdego województwa, mając na uwadze, że w Polsce jest 49 województw. Oznacza to, że w skład Rady Krajowej wejdzie łącznie 147 PRK. Ci pełnomocnicy będą odpowiedzialni, między innymi, za zatwierdzanie przepisów prawa, w tym ustaw, które będą omawiane i zatwierdzane wspólnie na poziomie Rady Gminy oraz Rady Wojewódzkiej.
Mając powyższe na uwadze, jesteśmy przekonani, że wnioski przedstawione przez UCiDK są w pełni uzasadnione i niezbędne do wykonania przez orany stanowiące. Ich realizacja jest kluczowa dla zaprowadzenia ładu konstytucyjnego i dobrobytu w Polsce, co przyniesie korzyści wszystkim mieszkańcom Naszej Ojczyzny.
Chcielibyśmy również zaznaczyć, że nierozpatrzenie tych wniosków będzie interpretowane jako dowód na to, że organy stanowiące w danej jednostce samorządu terytorialnego nadal zamierzają współpracować świadomie i celowo z nielegalnie działającymi organizacjami oraz zmuszać obywateli do podporządkowania się nielegalnie wydanym przepisom partyjnym. Takie postępowanie nie może być zaliczane do działań zgodnych z prawem i w granicach prawa.
Pragniemy także zwrócić uwagę, że niedopuszczalne jest, aby wnioski składane przez UCiDK były rozpatrywane jedynie przez organy wykonawcze danej gminy lub przez jakieś komisje, które nie mają konstytucyjnych uprawnień do wykonywania zadań przypisanych wyłącznie organom stanowiącym. Z tego powodu wnioski UCiDK (to nie są petycje) muszą być rozpatrywane przez wszystkich Radnych, tym bardziej że to do nich są kierowane wnioski.