Wnioski do władz publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego.
My niżej podpisani, działając w imieniu Urzędu Cywilnej i Demokratycznej Kontroli (UCiDK), ukonstytuowanego w dniu 02.05.2023 r. oraz w oparciu o art. 26 ust. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej (KRP), w zw. z art. 2, art. 4, art. 8, art. 37 ust. 1, art. 82, art. 83 KRP, wnioskujemy do władz publicznych, na podstawie art. 63 KRP w zw. z art. 2, art. 7, art. 8, art. 37 ust. 1, art. 61 ust. 2, art. 82, art. 83, art. 163, art. 166 ust. 1 i art. 169 KRP, o:
1) Rezygnację, władz publicznych jednostek samorządu terytorialnego, z udziału w najbliższych wyborach samorządowych, które mają być kontrolowane przez nielegalnie działające organizacje sędziowskie (dowód Oświadczenie UCiDK nr 7 – wszystkie Oświadczenia UCiDK, które są opublikowane na stronie www.ucidk.pl były też wysyłane na adresy mailowe do jednostek samorządu terytorialnego), które utworzyły swoje prywatne urzędy o nazwach: Państwowa Komisja Wyborcza i Krajowe Biura Wyborcze (zostały unieważnione Oświadczeniem UCiDK nr 9), aby mieć bezprawnie wpływ na politykę państwa, tak, jak to było w totalitarnym systemie komunistycznym. Ponadto ustawy dotyczące wyborów również są już nieważne (dowód Oświadczenie UCiDK nr 2 i Oświadczenie UCiDK nr 8), gdyż były uchwalone przez partie polityczne, które zgodnie z art. 11 KRP nie miały do tego prawa. Podobnie partie polityczne nie mają prawa odgrywać roli władzy ustawodawczej, wykonawczej, czy publicznej oraz nie mają prawa tworzyć swoich prywatnych urzędów, sądów, trybunałów, czy Spółek Skarbu Państwa, jak też, nie mają prawa zarządzać Siłami Zbrojnymi, w tym prokuratorami, czy policją i służbami specjalnymi.
2) Zgłaszanie się do Urzędu Cywilnej i Demokratycznej Kontroli (UCiDK), jako kandydaci na Założycieli UCiDK (kontrolerzy) lub, jako Pełnomocnicy Rodu Polskiego (PRP), którzy będą mogli sprawować władzę publiczną i państwową, bezpośrednio w imieniu Narodu Polskiego. Informujemy, że w naszej ocenie lepiej jest kontrolować, niż być kontrolowanym, tym bardziej że wynagrodzenia PRP i Założycieli UCiDK, nie mogą być mniejsze niż dwukrotność wynagrodzenia minimalnego oraz nie większe niż trzykrotność wynagrodzenia minimalnego.
3) Przywrócenie granic, województw, miast i gmin, jakie obowiązywały w 1997 r., to jest, przed uchwaleniem KRP. Informujemy, że partie polityczne, z całkowitym naruszeniem art. 11 i art. 15 KRP, w zw. z art. 2, art. 7, art. 8, art. 37 ust. 1, art. 82 i art. 83 KRP dopuściły się bezprawnej centralizacji władzy publicznej, i z 49 województw zrobiły 16 w celu realizacji swojej polityki.
4) Poinformowaniu mieszkańców samorządu terytorialnego o możliwości pracy w UCiDK oraz o możliwości udziału w wyborach, za pomocą pełnomocnictw, na PRP w celu sprawowania władzy publicznej i państwowej, w tym, jako obywatele do sprawowania wymiaru sprawiedliwości, czy do pracy w Urzędzie Skarbu Państwa i innych urzędach. Realizacja tego wniosku jest konstytucyjnym obowiązkiem władzy publicznej, wynikającym z art. 2, art. 4, art. 7, art. 8, art. 30, art. 31 ust. 2, art. 32, art. 37 ust. 1, art. 82, art. 83 i art. 166 ust. 1 KRP.
5) Natychmiastowe zaprzestanie posługiwanie się komunistycznymi i partyjnymi przepisami, naruszającymi szczególnie art. 2, art. 4, art. 8, art. 11, art. 13, art. 37 ust. 1 i art. 82 KRP. W przeciwnym razie możecie Państwo oprócz utraty wolności z tytułu świadomego i celowego działania niezgodnie z Konstytucją i na ogromną szkodę Narodu Polskiego, utracić swoje majątki na rzecz odszkodowań za bezprawnie pobrane podatki od obywateli, które są przeznaczane na nielegalnie działające organizacje, w tym partyjne i sędziowskie, jak też, na ich prywatne urzędy, sądy i trybunały.
6) Natychmiastową likwidację komisji, które działają bezprawnie, jako kolegialne organy władzy publicznej pochodzące z wyborów powszechnych, a ponadto przyczyniają się do marnotrawstwa pieniędzy publicznych i niegospodarności. Osoby z tych nielegalnych komisji otrzymują podwójne wynagrodzenie za tą samą pracę oraz marnują drogocenny czas, bo oprócz prac podczas komisji uczestniczą też w nielegalnych sesjach, na których poruszane są te same tematy. Również nielegalne komisje nie są przewidziane w KRP, dla władzy publicznej. Jest to słuszne podejście do tego tematu, skoro art. 61 ust. 2 KRP jednoznacznie określa, że sprawy wynikające z art. 63 KRP mają być rozpatrywane kolegialnie, czyli łącznie, przez organ wykonawczy i organ stanowiący, a to oznacza, że nie mogą być one rozpatrywane nawet wstępnie przez kilku Radnych. Tu znaczenie ma też to, że skoro wszyscy Radni mają zapoznać się szczegółowo z każą sprawą, bo potem mają nad nimi głosować, to niedopuszczalne jest, aby tylko kilku Radnych wiedziało o co w danej sprawie dokładnie chodzi.
To może prowadzić do manipulacji, a nawet oszustw, na szkodę obywateli, którzy też mają prawo zgodnie z art. 61 KRP brać udział w posiedzeniach, a nie komisjach, podczas rozpatrywania spraw przez władzę publiczną.
Nie wykonanie powyższych wniosków będzie się wiązało z poważnymi konsekwencjami karnymi i finansowymi, więc proponujemy działać zgodnie z prawem i w granicach prawa, tak jak to przewiduje KRP.